''Ali masaža uniči tisto, kar si s treningom natreniral?''

Hej, danes v blogu je z vami naša ambasadorka Ana, ki je poleg tega, da je športna trenerka tudi maserka.

Ljudje smo večinoma naravnani k temu, da dokler nas nekaj ne ''zagrabi'', ne ukrepamo. Avto nas opozarja, da ga moramo peljati na servis v roku dveh mesecev, na alarme, ki nam jih vklaplja telo, pa se večinoma ne odzovemo, kar lahko pripelje do tega, da izgorimo in si moramo vzeti veliko več časa za počitek, kot če bi sproti skrbeli zase. Žal servisi za telo danes pašejo v neko kategorijo luksuza, namesto da bi pasali v popolnoma normalno ''self-care'' kategorijo oziroma investicijo samega vase.

Ena izmed teh investicij je masaža telesa. 

Že v antičnih časih je ta veljala za eno izmed najbolj preprostih oblik zdravljenja. Danes pa je dokazano, da masaža zelo dobro vpliva ne le na fizično, ampak tudi na psihično počutje, ter ni zgolj razvajanje in metanje denarja stran. 

Poleg tega, da se po njej počutiš fenomenalno in sproščeno, vpliva tudi na vse ostale telesne sisteme; zmanjšuje stres in krvni tlak, spodbuja limfni sistem, povečuje cirkulacijo in s tem izločanje toksinov iz telesa, kar pomeni, da jo zaradi vsega naštetega lahko uporabimo kot pain killer.

Ker sama prihajam iz sveta športa, bi rada s tem zapisom razjasnila enega izmed mitov. Prvi mit je, da masaža uniči tisto, kar si s treningom natreniral. Še posebej če imaš musklfibr in je bil trening sploh dober, je nesmiselno, da bi to uničil z raztegom ali masažo … 


NE! ravno nasprotno. 


Res je, da med treningom pride do poškodbe vlaken zaradi obremenjevanja, kar pripelje do kasnejšega vnetja. To je seveda odvisno od vrste treninga in obremenitve, ampak v vsakem primeru pride do nekega signala v mišicah, da smo jih obremenjevali in se morajo po treningu regenerirati. 

Ampak, masaža nam pri okrevanju pomaga, saj mišice sprostimo, povečamo krvni pretok, s tem se poveča dotok hranil in kisika, kar pa omogoča telesu, da se obnavlja hitreje in kvalitetneje.

To pomeni, da se trening in masaža še kako dopolnjujeta in sta si v velik doprinos. Z združevanjem tega dvojega, bo tvoje telo bolj dovzetno za napredek, treniral/-a boš lahko bolj kvalitetno, poveča se gibljivost, povezava med umom in mišicami (“mind-muscle connection”) je bolj razvita, imaš večje zavedanje o svojem telesu, ki je še tako zelo pomembno, kot za trening, kot za samo življenje na dolgi rok. 

Tudi sama kot trenerka in maserka opažam veliko razliko v počutju in izvedbi treninga (pri sebi in ostalih) , če je masaža prisotna na urniku večkrat ali pa zgolj občasno, ko imamo slučajno viška dinarčkov. Believe me… Je vredno!! 


Torej, kaj še čakaš? Privošči si masažo.

 

Pozdravček, Ana Vidoš (Glam by Nika ambasadorka)